تا به حال تو این سن ب بچه هاتون سیتریزین دادید؟؟

۶ پاسخ

آره هشت ماهش بود دادم

اره چرا ک نه

اره برای ابریزش بینی تابحال خیلی دادم

بله من مواقع دندان درآوردن هرشب میدم

اره ابریزش بینی داشت دکتر داد هر ۸ ساعت یک و نیم سی سی میدادم

ارع شیش ماه بود دادم ، هشتماه بود .مشکلی نبود شکر خدا .

سوال های مرتبط

مامان روژان🌞 مامان روژان🌞 ۲ سالگی