روش میخک بزار
من دکترم گفته فقط استامینوفن و مترونیدازول و آموکسی سیلین میتونم بخورم هر ۸ ساعت
چای و نمک تو دهنت نگه دار پنج دقیقه هربار
اموکسی ۵۰۰ بخور با مفنامیک ۲۵۰ منم مثل تو لودم دوروز اروم شدم حتما هر۸ساعت بخور هیچ مشکلی هم نداره
منم هم درد توام دارم میمیرم از دندون درد
مسواک بزن بااب نمک قرقره کن آموکسی سیلین بخور
پاشو برو دندون پزشکی باباجان
من ۳۲ هفته رفتم
از درد انقد جیغ زده بودم نمیتونستم به دکتر حتی بگم چندهفتمه
فقط گفتم بدادم برس
برام مرحله اول عصب کشی رو انجام داد
گفت برو زاییدی بیا بقیش درست کنم
پاشو برو دختر خوب
سیر خام بزار روش
با مسواک و نمک بشور اروم میشه
عزیزم کاریش نمیشه کرد منم بارداریم دندون درد میشدم میگفت باید زایمان کنی بعداز زایمان عصب کشی میکنیم
سرکه سیبو نمکو حل کن با اون دندونتو غرغره کن
دنتول بگیر بزن روش
اووف نگو ک من از دیروز ی اسپری دندون درد خالی کردم روشون😷😷😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.