۷ پاسخ

برو زیر دوش ابگرم اسکات بزن
سعی کن پوزیشن چمباتمه و سجده رو تا جایی ک میتونی امجام بدی

وقت زایمان ک تخت زایمان بردنت ، درد اومد زور بزن تا قطع شد نفس عمیق بکش و زور نزن اینجوری بخیه نمیخوری

عزیزم اون توپ خیلی کمک میکنه، من تو بیمارستان اون توپ بزرگ برام آوردن نشستم روش خیلی تاثیر گزار بود

خدا یار و یاورت باشه عزیزم
ایشالا بسلامتی زایمان کنی
شنیدم دوش اب گرم و ماساژ کمک‌میکنه به درد و زایمانت
کباب بخور جون داشته باشی
خاکشیر برای نرم شدن رحم‌خوبه حتما بخور

راهکار که بلد نیستم ولی انشالله به سلامتی زایمان کنین به دل خوش

خب برو زایشگاه

من شنیدم میگن دمنوش بخور و برو زیر دوش ابگرم کمرتو ماساژ بده بعد برو بیمارستان

سوال های مرتبط