نه عزیزم نگران نباش عدد بتا من با ۵ روز تاخیر ۲۰۰ بود علائم هم مثل شما بود فقط سینه هامم حساس،شده بود.
عدد بتای کم یا زیاد علت خارج رحم نمیشه صرفا....
بابد بتاتو تکرار کنی ببینی دو برابر میشع یا ن
بعدم لکه بینی داشتی یا دردت بیشتر شد باید سونو شی مطمئن شی خارج رحم نباشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.