پلاستیک بسته بندیش سوراخ بوده آب رفته توش. مغازه دارا بار رو خالی میکنن بیرون مغازه حتما بارو زده چیزی نیست
مگه کیلویی هست که آب بریزن سنگین بشه؟؟ شاید یکم بسته پوشک سوراخ بوده تو انبار بوده آب ریخته رفته توش .
نکنه بچت جلوش آب اینا بوده ریخته😅😅😅
مگه میشه بارون فقط تو یکیش بره 😐😐😐
مگه پلمپ نبود ؟
وای ..
هانیز برند خوبیه من راضیم
ولی یبار پوشکو باز کرد یه سیم مفتول حدودا یک سانتی زیر لایه اولی پوشک بود
دیگه نمیشه به هیچی اعتماد کرد
من ک میخام چندتاپوشک دائمی بخرم بهترازاین شیمیایی هاس
مگه داریم یعنی چی👆زنگ بزن به شرکت،روش ژده
عکس بسته شو بزار
وااای نکنه پوشک استفاده شده رو دوباره میفروشن😂 😂 😂 😂 🤦 🤦 🤦
الکیا😐😐😐
وای😦 😦
واسه من خاکی هم توش بود انگار از زمین برداشتم پر خاک
مگه پلمپ نبوده بستهش؟🙄
چه مارکیه؟
آب؟😳یعنی خیسه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.