۱۸ پاسخ

پلاستیک بسته بندیش سوراخ بوده آب رفته توش. مغازه دارا بار رو خالی میکنن بیرون مغازه حتما بارو زده چیزی نیست

مگه کیلویی هست که آب بریزن سنگین بشه؟؟ شاید یکم بسته پوشک سوراخ بوده تو انبار بوده آب ریخته رفته توش .

نکنه بچت جلوش آب اینا بوده ریخته😅😅😅

مگه میشه بارون فقط تو یکیش بره 😐😐😐

مگه پلمپ نبود ؟

وای ..

هانیز برند خوبیه من راضیم
ولی یبار پوشکو باز کرد یه سیم مفتول حدودا یک سانتی زیر لایه اولی پوشک بود

دیگه نمیشه به هیچی اعتماد کرد

من ک میخام چندتاپوشک دائمی بخرم بهترازاین شیمیایی هاس

مگه داریم یعنی چی👆زنگ بزن به شرکت،روش ژده

عکس بسته شو بزار

وااای نکنه پوشک استفاده شده رو دوباره میفروشن😂 😂 😂 😂 🤦 🤦 🤦

الکیا😐😐😐

وای😦 😦

واسه من خاکی هم توش بود انگار از زمین برداشتم پر خاک

مگه پلمپ نبوده بسته‌ش؟🙄

چه مارکیه؟

آب؟😳یعنی خیسه؟

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان Arad مامان Arad ۱۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان نیم وجبی ها❤️ مامان نیم وجبی ها❤️ ۱ سالگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی