۶ پاسخ

من از همین ساده ها ک دور شکم جمع میکنی بعد چسب میزنی گرفتم خیلی خوب بود
محکم دور شکمم میبستم ببین شکمم عین روز اوله انگار ن انگار زایمان کردم

الان می‌خواین گن بزارین بنظرتون شکم جمع میشه منم گن نزاشتم شکم نرفته تو خیلی بد شده الان بخرم شکمم درست میشه بچم الان ۱ساله خورده ایه

من تو بیمارستان گفتن از داروخونش خریدم فک کنم حدودا هفتصد و خورده ای از همون موقع که اجازه دادن راه برم بستم ولی انقد سفت میبستن دنده هام میشکست از درد🤣ولی خیلی خوب بود بنظرم

من موقع دخترم گن ساعت شنی خریدم
و چون خیلی سفت بود بعد از 40 روزگی بستم ک اذیت نشه بخیه های شکمم
و خب شکمم کاملا تخت شده بود و اینم بگم قبلاً هم شکمم تخت بود
الآنم موقع بعد از زایمان از همون گن ساعت شنی می‌خوام استفاده کنم

از کالا پزشکی ها بخر بگو واسه چی میخوای راهنماییت میکنن

عزیزم الان که تاثیری نداره دیگه
من ۴۰ روز بعد زایمانم بستم ،شکمم جمع شد سزارین بودم
البته کلا خودم لاغرم دیگه نمیدونم بخاطر همین شکم ندارم

سوال های مرتبط