۴ پاسخ

ماهم چند روزه درگیریم دخترم سرفه خودمم خارش و سوزش گلو خلط عطسه

یه چندروز دیگه صبر کن دوره آنتی بیوتیکش تموم بشه ببین اوضاع چه جوری میشه،عناب بجوشون بخورین برای سرفه عالیه،آبلیمو و عسل و آب گرم مخلوط کن بخورین،سوپ بلدرچین،عدسی،ابگوشت ماهیچه غذا هم این غذاها رو بخورین،مایعات گرم،بخور گرم دادن سر و صورت...انشاالله بهتر باشین🙏

سلام ما از اول فروردین .الانم بچه ها سرفه میکنن
اینقد دکتر بردم اینقد داروخوردن. فایده نداره باید دورش بگذره

سلام دخترتون آنتی بیوتیک هم خورده؟اگه نخورده ببریمش یه دکتر دیگه شاید عفونت داره باید آنتی بیوتیک بخوره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه سلیمانی مامان فاطمه سلیمانی ۵ سالگی