۹ پاسخ

اینم اونطرفش

تصویر

اینه فقط نصف تصویر اومد

تصویر

بدون گوشت .
با اب قلم هم میشه.
ما سینه مرغ میزنیم توش

گوشت نمی‌زنن که عزیزم

من با قلم درست کردم گوشت داشته باشی بریزی خیلی خوشمزس ولی نتونستی قلم بریز عالی میشه

گوشت نداره بعضی ها میزنن با آب قلم

ما که بدون گوشت درست کردیم

والا ما درست میکنیم گوشت نمی‌زنیم

کلا اصلا گوشت نداره😂

سوال های مرتبط

مامان پانیذ 💖 مامان پانیذ 💖 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه عسلی مامان جوجه عسلی ۱۲ ماهگی