سلام
برای روز زایمان تو‌بیمارستان چه شیرخشکی بگیرم؟

۲ پاسخ

هیچی
چون نمیدونی چی بهش میسازه
بذار به دنیا بیاد خود پزشکش بهت میگه چی مناسبشه
سعی کن به محض اینکه بعد زایمان تونستی چیزی بخوری پودر شیرافزار بخور که آغوز اولیه تو حتما بخوره
براش خیلی مفیده

من اپتامیل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری