۲ پاسخ

من سزارین بودم طبیعی رو خبر ندارم دستمزد میگیره یا نه

من زیر نظر دکتر گیلانی بودم عالی بود
دستمزد از من 10 میلیون گرفت جدا از هزینه های بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان زهرا و مهدیار مامان زهرا و مهدیار ۷ ماهگی