عزیزم خوشگله. حتما دو دست زاپاس هم داشته باش چون من تجربه مشابه همون روز یه جوری پی پی کرد تا گردن اومد و همه لباس به فنا رفت🫥🤣
قشنگه ؛چرا که میشه هم عروسی هم بیرون بپوشه خرداد دیگه هوا گرمه من از الان بیرون شلوارک میپوشونم
قشنگه ... میتونی شلوارکش رو کتان هم بگیری
خیلی قشنگه😍بخر بیرونم تنش کن چی میشه مگه
خیلی خیلی شیک و تمیزه
چه با سلیقه 😍
قشنگم عزیزم منم تو همین سبک ها برای پسرم خریدم همسن پسر شما بود برای عروسی پوشید
قشنگه،،ولی گرونن تواین اندازه برای این ماه،،بچخ رشد میکنه و کوجیک میشه،ی تیشرت شلوارک ساده بپوش بجه بذار راحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.