۷ پاسخ

عزیزم خوشگله. حتما دو دست زاپاس هم داشته باش چون من تجربه مشابه همون روز یه جوری پی پی کرد تا گردن اومد و همه لباس به فنا رفت🫥🤣

قشنگه ؛چرا که میشه هم عروسی هم بیرون بپوشه خرداد دیگه هوا گرمه من از الان بیرون شلوارک میپوشونم

قشنگه ... میتونی شلوارکش رو کتان هم بگیری

خیلی قشنگه😍بخر بیرونم تنش کن چی میشه مگه

خیلی خیلی شیک و تمیزه
چه با سلیقه 😍

قشنگم عزیزم منم تو همین سبک ها برای پسرم خریدم همسن پسر شما بود برای عروسی پوشید

قشنگه،،ولی گرونن تواین اندازه برای این ماه،،بچخ رشد میکنه و کوجیک میشه،ی تیشرت شلوارک ساده بپوش بجه بذار راحت باشه

سوال های مرتبط