۷ پاسخ

اگه اختیاری بخوای که باید دنبال دکتری باشی که سز اختیاری کنی اگه نه بعد معاينه لگن اگه لگنت کوچیک باشه سزارین اجباری میزنن که به ندرت پیش میاد

مگه انتخابی نیس؟ من له دکترم گفتم سراربن گفت باشه

احتمالا از ۳۰ هفته ب بالا مشخص میشه

هفته ۳۶ بهت میگه

هفته ۳۶ ۳۷ یه سونو مینویسن برای پوزیشن جنین و اینا
معاینه لگن هم هست همون موقع ها انجام میدن

من چون اضافه وزن داشتم از آنومالی گفت که به فکر سزارین نباشم کلا چون احتمال عفونت داره

اینجور ک من شنیدم از 30 هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری