۹ پاسخ

شما چ طبیعی چه سزارین بهتره ورزشها رو داشته باشین
یوگا خیلی خوبه
بعدشم از الان خیلی زوده بخواین تصمیم بگیرین

من تا امروز رو سزارین بودم ولی یه فیلم تو اپارات دیدم نظرم عوض شد اول فک میکردم فقط برش میدن همینجثری میرن پایین بعد دیدم یه نفر گوشت و پوستو میگیره میکشه این خیلی ترسناکه درسته ما هیچی از دردش نمیفهمیم ولی اسیبش خیلی زیاده !! باز طبیعی خوبیش اینه که اونجثری جر نمیخوری

اگه خواستی برو پیش دکتر من کارش عالیه برات پوست تضافه شکمتم برمیداره تو سزارین، اهل زیرمیزی و اینا هم نیست
دکتر فرامرز مصباح
من که از تجربه و کارش خیلی راضی ام بارداریام بدون استرس

کلاسا رو رفتی و بدنت کیف کرده، منم رفتم ولی انلاین و سزارین شدم

سزارين كن طبيعي واقعاااا وحشتناكه

اگه سرویکست کوتاهه حتما قبل از ورزش با دکترت مشورت کن.

از الان کلاسای یوگا بارداری رو میتونی شروع کن از 28 هفته ب بعد ورزش رو شروع میکنی مرکزی ک من میرفتم اینجور بود من یوگا نرفتم از 30 هفته رفتم ورزش 2روز در هفته بقیه روزام تو خونه تمرین میکردم ولی یوگا هم خیلی باحال و آرامش بخش بود
برای طبیعی و سزارین تو معاینه لگنی مشخص میشه باید حتما با دکترت در میون بزاری

‎عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy

خب اگ طبیعی دوس داری برو طبیعی تلاشتو بکن نتونستی سزارینت میکنن

سوال های مرتبط