۲ پاسخ

پماد ایروکس بخر عالیه.برای بچه منم این مدلی بود پوستشم زبر شده بود اما عالی کرد ایروکس.

دختر منم همینجور شد
خوش به مرور خوب میشه نگران نباش
آکنه نوزادی هستش
برا آیماه ۲۰ روزی طول کشید تا خوب شد
فقط بوسش نکنید
زود به زود ببرش حموم
گرم هم نزارش

سوال های مرتبط