۱۰ پاسخ

ن تازه تشکیل شده برا اونه

عزیزم بعضی دکترا بجز حرص ب آدم چیزی نمیدن غذا های خوب بخور دارو های خوب استفاده کن انشالا که دو هفته دیگه بری همه چیز بهتر شده باشه ینی چی خالیه بعد توش یه چیز ریز دید ببخشیدا ولی غلط مرد خوب بچه تو هفته شما اندازه یه لوبیاس می‌خواسته اندازه یه نون محلی باشه که واضح باشه

احمق اول خالی دیده بعد دیده نه هست ضربان قلب هم داره؟
احمقن بعضیاشون بخدا. الکی سکته میدن مادرو
یه جا دیگه برو بعدازین

نگران نباش تازه تشکیل شده

نه همه چی نرماله عزیزم.نگران نباش

الکی استرس میدن

نه عزیزم منم رفتم تو شیش هفته و چهار روز هیچی ندیدن مال من قلبم نداشت تازه نگران نباش من خیلی تا ده روز بعدش که مجدد رفتم سونو استرس زیادی کشیدم

استرس بیشتر برات ضرر داره تا اندازه بچه

نگران نباش زود رفتی هفته ی هشت بری مشخص میشه

نگران نباش متن سونوت کاملا طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط