۸ پاسخ

مولتی ویتامین ننوشته؟
برا منم همینه البته من وزنم بد نیس
ولی چون اشتهام کمه برام پنتومید ۴۰ برا معدس ناشتا نوشته و مولتی ویتامینم هفته ای دوبار بود روزی یه عدد کرد

۲۸ هفته میشه رفت دیگه برو ببین اگه خدایی نکرده یه وقت کن بود دارو بخوری

منم کلا ۳ کیلو اضاف شدم اما وزن بچه خوبه

عزیزم به وزن خودت ربطی نداره وزن جنین منم وزنی اصافه نکردم ولی وزن جوجه ام خوب
۲۸ هفته برا سونو رشد خوب اگ خدا نکرد کم باش فرصت داری جبران کنی
برامعده ات چیزای اسیدی نخور میخوابی سرتو بالاتر از بدنت بزار متکاتو بلندتر کن بعد میوه به بگیر نصف کن بزار تو قابلمه کوچیک اب روش بریز بزار کم کم بپز ابش کشیده شد بخور برامعده عالی رب به هم خوب ولی بگم از بیرون بگیری امکان داره چیزی قاطی کنن نکن برا بچه خوب نباش

برا وزن گیری جنین سعی کن ب زور بخوری
بستنی
فرنی
کباب
حلیم
تخم مرغ مخصوصا سفیدش
اینا وزن بچه رو میبره بالا بخور

کپسول ویتامین و امگا میخوری؟
نگران نباش بچه تغذیه خودشو از بدنت داره. چن وقت دیگه سونو رشد داریم اگه کم بود دکتر خودش برات لیدی میل مینویسه

سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

فکر نکنم وزن شما ب بچه مربوط باشه اون از بدن و خون شما تغذیه میکنه و مواد مورد نیازشو میگیره
دکتر نگفته کی بری سونوی رشد؟

سوال های مرتبط