خانما تو هفته ی من وزن بچه ۴۵۰ گرم بود نرماله بنظرتون؟

۷ پاسخ

من ۱۸ هفته ۲۰۰ گرم

من ۲۳ هفته و ۵ روز ۷۰۰ گرم بودش

من18هفته وه3روز رفتم260گرم بود

۲۲ هفته و۳ روز ۵۰۰ گرم بود

من ۲۳ و یک روز رفتم ۶۲۰ بود هر قل یکم تقویت کن خودتو عزیزم باز نظر دکتر مهمه نه ماها

من طبق سونو انومالی الان۲۲ هفته ام

من ۲۳ هفته و ۲ روز رفتم ۵۸۰ بود🤔

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری