خانما تو هفته من وزن ۸۴۳ نرماله؟

۶ پاسخ

چیا. میخوردی

۲۸هفته زده ۱۲۰۰
ولی این هم خوبه نرماله عزیزم ♥️💕 .. سونو وزن رفته بودید؟

اره تپلیه ماشالله🧿😍

دقیقا چند هفته ای؟

خود سونوگرافی چی گفت؟

۲۶ هفته و چند روزین عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا دیار🩵🥳 مامان آقا دیار🩵🥳 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رُهام🩵 مامان رُهام🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری