دکتر ارغوان گفت واکسن ۱۸ ماهگی زدی بعدش ببر
عزیزم من خودم بردم دکتر گفتم براش نوشت. دخترم عفونت ادرار داشت
کاش خودت بهش میگفتی من خودم بهش گفتم بنویس چون وزنش کمه مطمعن بشم.
معمولا دکترها مینویسن من سیزده ماهگی بردم دکتر. دکتر باهام دعوا کرد که باید زودتر چکاپ میکردی که اگر بچه کمبود ویتامینی داشته باشه جبران کنیم. از ۹ ماه تا یکسال مثل اینکه وقت چکاپ برای چک کردن اهن دی و حساسیت هاس
من پسرم بخاطر اینکه استپ وزنی داشت تو ۵ ماه دکتر چکاپ کامل نوشت البته اونم وزنش کم
فقر شدید آهن و کم خونی شدید داشت
که دارو داد بهش
احتمالا نیاز نداشته که ننوشته گلم
چه آهنی داد
ااا گفت ظهر بدی
نکنه چون من شب میدم قطره اهنشو واسه همین تا صبح ۸،۷ بار بیدار میشه سینه میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.