مطمعننن طبق تاریخ زایمان ۳۰هفته هستی ولی سنو اشتباه کرده ۲۶هفته زده و فکر کرده ۲۶ هفته هستی که گفته تپله وگرنه ۳۰هفته باید ۱کیلو خرده ای باشه خیلی وزنش کمه
عزیزم شما ۲۶ هفته ای
وزن نرماله
بنظرم همون ۳۰هفته هستن چون تاریخ زایمان طبیعیشون برج ۴هس
من سی هفته امممممم
من جات بودم سونوها قبلی رو برمیداشتم میرفتم دوباره اون مرکز سونوگرافی.میگفتم این شونو ها قبلی این تاریخ الان همخونی نداره اشتباه کردین
عزیزم خطای سونوگرافی زیاد بوده جای معتبر نرفتی
یا سونوگرافی همیشگی نبوده
احتمالا لقاحت دیر بود یعنی تو گهواره اخرین روز پریودی ونوشتی و تو شاید نزدیک به پریود بعدی بچه گرفته باشی براهمین اگه بخوای ازآخرین پریودی بشماری ۳۰هفته ایی ولی سونو از اولین روزی که بچه گرفتی حساب میکنه
من اینطورم
طبق تاریخ زایمانی که زده شما باید تو ۳۰ هفته باشی و این وزن برای هفته شما خیلی پایینه/ به دکترت نشون ندادی ؟
توی سنو سن جنین رو زده ۲۶ هفته
برا ۲۶ هفته وزنش خیلی خوبه
چیا میخوری
وزنش نرماله ولی از امروز سعی کن بیشتر چیزایی که وزن بچه میبره بالا بخوری ،بستنی دلستر حلیم کباب
مطمئنی تاریخ گهواره رو درست زدی!؟
برا من تاریخ زده ۱۰ تیر زایمان چند روز پیش رفتم سونو وزن ۱۸۰۰بود برا شما خیلی کمه
خوبه
برای 30 هفته خیلی کمه وزن
نوشته ۲۶ هفته واس ۲۶هفته خوبه... فککنم هفتت توگهواره روزیاد زدی اره؟
بنظرم وزنش پایین برای سی هفته
الان چند هفته ای
۲۶ هفته یا ۳۰ هفته ای؟
اگ ۲۶ که عالیه
اگ ۳۰ هستی خیلی کمه
مطمعنی اشتباه نشده.وزنش خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.