چقدر بارداریت شبیه به منه عزیزم،منم دفع پروتیین داشتم و دکتر میلانی میگفت تا300برای خانم باردار جای نگرانی نداره و طبیعیه فقط فشارت باید چک بشه
بنظر من ک خوبه
پروتئین زده منفی ک
چجوری شدید که دکترتون براتون این آزمایش رو نوشته؟
یکم داری باید چک کنی بالا نره
بر اساس رنج ک زده اوکیه ولی بازم به پزشکت حتما نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.