خانوما ازمایش دفع پروتئینمو نگاه میکنین

تصویر
۶ پاسخ

چقدر بارداریت شبیه به منه عزیزم،منم دفع پروتیین داشتم و دکتر میلانی میگفت تا300برای خانم باردار جای نگرانی نداره و طبیعیه فقط فشارت باید چک بشه

بنظر من ک خوبه

پروتئین زده منفی ک

چجوری شدید که دکترتون براتون این آزمایش رو نوشته؟

یکم داری باید چک کنی بالا نره

بر اساس رنج ک زده اوکیه ولی بازم به پزشکت حتما نشون بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جانان مامان مامان جانان ۵ ماهگی