من آزمایشگاه دنا رفتم ۱۳ تومن ۵ اردیبهشت و ۵ روزه جوابمم اومو
الان دیگه برای همه مامان ها مینویسن جای نگرانی نیستش ولی بدی اطفاقا خیلی بهتره از سلامت کوچولوت مطمعن میشی بدون استرس دوران بارداری رو تموم میکنی انشاالله
سلفری تا ۱۵ تومنه
آمینو ۲۸ تا ۳۰
سلفری ۱۵ تومن میشه آمینو سنتز ۲۳ هزینه آزمایشگاه و ۶ تومن دستمزد پزشک
من سلفری پرسیدم گفتن ۱۵ تومن
سلفری منم آزمایشگاه نوبل دادم ۱۲ونیم
من سه هفته پیش دادم سلفری ۱۴ و ۵۰۰
سلفری تا هفته قبلی اینجا ۱۲ تومن بود اما سری جدید رفتم پرسیدم گفت دلار خیلی رفته بالا کیتا گرونه ۲۰ تومن شده...اما خب به نظرم ارزش داره انجام بدی..هم خیالت از سلامت بچه راحت میشه هم جنسیت قطعی بهت میگن..چون حساب کنی اینهمه سونو فلان و آزمایش خون که میدی با همین سلفری برابری میکنه
من فروردین دادم ۱۰
انشاالله که چیزی نیست اصلا نگران نباش
من ۱۰ فروردین آمینو شدم با هزینه نمونه گیری تقریبا ۱۵ دراومد
عزیزم انشالله که سلامته
من فروردین دادم ۱۰ خوردی سلفری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.