من کلی سرهمی خریدم ولی یه عالمش کپچیک شد حتی یکبارم نتونسم ب بچم بپوشونم
بنظرم کمتر بگیری بهتره عزیزم
مخصوصا سایز یک زیاد نخر چون خیلی زود کوچیک میشه
سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست دو تیکه 430 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop
۱ و ۲ و ۳ بگیر گلم خیلی نیازه
سایز ۱ تا ۳ ماه میشه اما مونده به رشد بچه شاید تا ۲ شد سایز ۱/۲ بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.