خانوما من سرهمی سایز چند بگیرم تا دو سه ماه

۴ پاسخ

من کلی سرهمی خریدم ولی یه عالمش کپچیک شد حتی یکبارم نتونسم ب بچم بپوشونم
بنظرم کمتر بگیری بهتره عزیزم
مخصوصا سایز یک زیاد نخر چون خیلی زود کوچیک میشه

سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست دو تیکه 430 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

۱ و ۲ و ۳ بگیر گلم خیلی نیازه

سایز ۱ تا ۳ ماه میشه اما مونده به رشد بچه شاید تا ۲ شد سایز ۱/۲ بگیر

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری