۵ پاسخ

هروقت دلت کشید برای نوزاد یکی محکم بزن تو گوشت بلند بگو مگه خَرَم آرامش رو خط خطی کنم


ببخشید ها ولی این فقط جوابه دل ما ماماناست 😁😁😁

پیشنهادم اینه دیگه فیلماشو‌ نگاه نکن😂🥴

یاد شب بیداریا بیوفت دیگ دلت نمی‌کشه

من شیزینی نوزادی و کوچیکی بچه رو با بچه دومم فهمیدم الان ۸ ماهشه سر دختر اولم به شدت حساس بودم هیچی نفهمیدم همچنان هم روهمدن دختر حساسم

ژن من که اصلا اینطوری نیست

سوال های مرتبط