هروقت دلت کشید برای نوزاد یکی محکم بزن تو گوشت بلند بگو مگه خَرَم آرامش رو خط خطی کنم
ببخشید ها ولی این فقط جوابه دل ما ماماناست 😁😁😁
پیشنهادم اینه دیگه فیلماشو نگاه نکن😂🥴
یاد شب بیداریا بیوفت دیگ دلت نمیکشه
من شیزینی نوزادی و کوچیکی بچه رو با بچه دومم فهمیدم الان ۸ ماهشه سر دختر اولم به شدت حساس بودم هیچی نفهمیدم همچنان هم روهمدن دختر حساسم
ژن من که اصلا اینطوری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.