۷ پاسخ

چیزی نزن فقط بوس نکنید

بچه من تو بیمارستان پرستارا تو روکش پلاستیکی گذاشته بودن جوش چرکی زد ی پماد زدم عالی بود

عزیزم بنظرم اینا گرمیه، دختر منم وقتی گرمی میخورم اینجوری میشه بعد از هر گرمی حتما عرق شاطره بخور بعد وقتی اینجوری شد صورتش همون شاطره بزن به صورتش فوری خوب میشه من که جواب گرفتم

چشای نینیه منم همین رنگیه 😍

ای جونم ننه
جوش بلوغه 😂😂
کاریش نداشته باش خودش میره
خیلی گرمی و ادویه جات و اینا استفاده نکن

به نظرم چیزی نزن. خودت سعی کن گرمی نخوری میخوری هم روش حتما عرق کاسنی بخور. پسر منم همینطور میشد الان خودشون رفتن

سلام چشمای نی نی رنگیع؟

سوال های مرتبط