۳ پاسخ

یه مدت اهمیت نده.خودت بشینید بخورید بالذت تاببینه..هله هولم نده بهش.
بیرون ببرش شاید خورد. من اوایل ک دخترم نمیخورد.میبردمش بیرون .توخیابون.پارک.هرجایی.غذاشومیزاشتم توی کیسه فریزر گوششو سوراخ میکردم اونجور میدادمش میخورد. تایک مدت همینجور بود...بعددیگه بحالت عادی برگشت.

ول کن رها کن مثلا بچه من ک میخوره ولی ریزه اس چ فرقی میکنه مهم سالم باشه

اشتها اور بده

سوال های مرتبط