یه مدت اهمیت نده.خودت بشینید بخورید بالذت تاببینه..هله هولم نده بهش.
بیرون ببرش شاید خورد. من اوایل ک دخترم نمیخورد.میبردمش بیرون .توخیابون.پارک.هرجایی.غذاشومیزاشتم توی کیسه فریزر گوششو سوراخ میکردم اونجور میدادمش میخورد. تایک مدت همینجور بود...بعددیگه بحالت عادی برگشت.
ول کن رها کن مثلا بچه من ک میخوره ولی ریزه اس چ فرقی میکنه مهم سالم باشه
اشتها اور بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.