بلاخره مینی واش م رسید
راحت شدم با دست میشستم😥🫠

تصویر
۱۰ پاسخ

من فریدولین اتومات گرفتم خودم ک هنوز استفاده نکردم ولی خیلی تعریفشو شنیدم

مبارکه استفاده کن ببین خوبه منم موندم بخرم یا ن

که سفارش بدم یا ن

میخوام بعد یه مدت نظرتو راجع بهش بدونم

واقعا خوبه؟؟من خواستم همینو از دیجی کالا بخرم یکی گفت آتیش گرفت یکی دیگ کار نمیکرد منصرف شدم کلا🫤

عزیزم از تلوزییون سفارش دادی اخه مارکش تزه بخاطر اون‌گفتم ؟

مبارک باشه😍تمام اتومات؟

چند گرفتی و چه مارکی گرفتی

مبارک عزیزم چن گرفتی چن کیلو هستش؟

مبارکتون باشه عزیزم،چند کیلوعه؟ چند گرفتین

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وششم بارداری