چرا قبرستون رفتن برا زن باردار خوب نیس؟؟؟؟

۹ پاسخ

به خاطر اینکه پراز دعا طلسمه اونجا خاک میکنن سنگینی شدید داره
من حامله نبودم بهشت زهرا میرفتم برگشتنی انگار ۱۰۰ ساله بیدارم یا کار میکنم انقدر افت انرژی دارم
دیگه بارداری جای خود داره

به خاطر انرژی منفی که داره و میگن دعای مرگ و میر و تو قبرستونا خاک میکنن خوب نیست زن باردار بره

به خاطر بار غم ناراحتی میگن. ممکنه ناراحت شن بعضیا صدای جیغی شیونی خاکسپلری اینا

نمی‌دونم میگن نرو من الان 8 نه سر خاک پسرم نرفتم میگن خوب نیست و فلان😓

برا زنی که تازه زایمان کرده و هنوز چهل روزش نشده بچه و دیدن مرده وقتی حامله ای میگن چشم بچه تو شکم شور میشه نه زن باردار

منم دوماهه بودم خواهرم فوت کردهمه مراسمات رورفتم سرخاک هم که میرم مگه میشه نری

میگن چشم بچه شور میشه ولی منکه قبول ندارم دو بار تا حالا تو بارداریم رفتم

حتما بخاطر انرژی منفیش

من اهمیت نمیدم ب این خرافات هفته ای یبار سرخاک مادرم میرم.نرم دق میکنم

سوال های مرتبط

مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری