بچم بالا میاره چیکنم

۳ پاسخ

ریفلاکس داره ببر دکتر دارو میده

رفلاکس داره احتمالا دختر من وقتی بالا میاره از بینیش میزنه بیرون

ببردکتراحتمالارفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان گل دختر 💞 مامان گل دختر 💞 ۹ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی