۵ پاسخ

مدلشو عوض کن اگ پهنه مدل گردو بگیر شاید بهتر بگیره

من خیلی ذوق دادن پستونک داشتم و دادم ولی الان پدر در میاره سر پستونک بنظرم ندی بهتره

خب نمیخواد بخوره که میندازه بیرون
وگرنه از اول بچه ها نگه میدارن

خب پیتونک قبول نمیکنه دیگه دختر منم همینه میذارم دهنش پنج ثانیه بعد میندازه بیرون دیگه اسرار به خوردنش ندارم

پستونکش بزرگه سایز 2رو گرفتین برید1تا6ماه بخرید

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی