۹ پاسخ

از من میشنوی اصلا جرمگیری نکن
جرمگیری دندونای منو نابود کرد

منم خیلی جرم گرفته از داخل
تو فکرم برم جرم گیری کنم
واسه من ک یه لایه زرده فک نکنم با چیزی بره

معصوم من خمیر دندون بلیچینگ میسویک گرفتم عالیه امتحانش کن

جوش شیرین بریز رو خمیردندونت گهگاهی بزن سفید میشه

سرکه سفید شنیدم
اگه با نمک قاطی کنی هم خوبه
پودر کربن فعال هم بتونی پیدا کنی عاااالیه

حتما برو جرم گیری کن اگه نری جرم بین دندون و لثه قرار میگیره و باعث میشه دندونات لق بشه

روی دندون من زغال نرم میکشم برق میزنه
گاهی اوقات با ابلیمو مسواک میزنم
ولی پشت دندون نمیشه کاری کرد

زغال بگیر خوب پودرش کن
بعد با یکم آب قاطی کن خمیر بشه با مسواک بزن ب دندونات

زردچوبه و آب قاطی کن خمیر بشه بزن


یکم بهتر از قبل میشه با اینا

برای منم هست،بنظرم هیچ راهی جز جرم گیری نیست،اونجوری نیست ک سریع درمان کنه،من شنیدم جوشه شیرین و نمک خوبه بریزی رو انگشت بعد بمالی رو دندونات

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی