سلام مادرها عزیز درد زایمان چجوریه ؟

۵ پاسخ

اولش مثل درد پریودیه هی میگیره و ول میکنه بعدش شدید تر میشه و تایمش کمتر میشه

همچین حسی داره واقعا

من حس میکنم یه چیز برزگ میخواد از واژنم در بیاد 😵‍💫

حالا یکم شدید تر

سلام مثل درد پریودی

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۲ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۵ ماهگی
مامان آیهان و ویهان مامان آیهان و ویهان ۷ ماهگی