سلام درد زایمان چجوریه؟

۳ پاسخ

اول کمرت میگیره ول میکنه مث درد پریودیه که قابل تحمله ولی بعدش تایمش کوتاه تر میشه دیگه قابل تحمل نمیشه بری حموم رقص کنی زیراب گرن اسکات وورزشای بارداری رو بکنی دردات منظم میشن باید بری دکتر ببینی چندسانت شدی تایمش کوتاه وکوتاه تر میشه

شکمت شل و سفت میشه انقباض و گرفتگی داره

چند ثانیه میگیره چندثانیه ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۵ ماهگی
مامان آیهان و ویهان مامان آیهان و ویهان ۷ ماهگی
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی