۵ پاسخ

اما من درد طبیعی و تا حدودی کشیدم اخر کاریا دردا زیاد شده بود لگن درد کمردرد وحشتناک ک ماما با وجود ماساژ بازم فرق نمیکرد انقد دردام شدید بود ک میخواستن ببرنم اتاق عمل اومدن تو زایشگاه بی حسم کردن فقط داد میزدم ا درد

خیلی بد بود من تا ۷,۸سانت رفتم بردنم سزارین با اینک انقد از سزارین بد میگفتن من خیلی خیلی راحت بودم تو این ی هفته دوتا شیاف فقط گذاشتم یکی تو بیمارستان یکی دیروز ک خیلی بخیه هام تیر میکشید بعد مرخص شدنم اومدم خونم با ۳طبقه پله و واقعا راضی بودم

درد زایمان ترکیبی از درد پریودی شدید و دلپیچه اسهالیه

یه دلدرد و‌کمر درد خاصیه که خودت متوجه میشی این درد برا زایمانه از پریودی شدیدتره و حدودا ۴۰ ثانیه تا یک دیقه طول میکشه
و تو اون مدت برا من جوری بود که نفس نمیتونستم بکشم از درد خیلی سخت بود

سزارین که زخمت میسوزه اذیتت میکنه
برای من گره بخیه ام اذیتم‌میکرد

سوال های مرتبط

مامان صدراوصنم😍😍 مامان صدراوصنم😍😍 ۱۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی