درد زایمان رو توضیح بدین لطفا

۳ پاسخ

یه درد وحشتناک وقنی اومد سراغت میفهمی این دردهای ساده درد زایمان نیستم پیشنهاذ میکنم اصلا زود نری بیمارستان وقتی شدید شد خود میفهمی

سوند میزنن واسه من درد نداشت فقط باید شل کنی خودتو آمپول کمر هم درد نداره واسه من پاهام درد میکرد خواب آور زدن خوابیدم یدونه باید بگی حتما پمپ درد و تو اتاق عمل بزنن شکمت هم که فشار میدن چون بیحسی چیزی نمیفهمی برای این که اذیت نشی شب قبلش کم غذا بخور بالا نیاری هشت ساعت هم بعد عمل چیزی نباید بخوری آبمیوه و کمپوت گلابی زیاد ببر با خودت خیلی خوبه با نسکافه سعی کن زیاد بعد عمل چیزی نخوری همون کمپوت و بخوری پاشدن یکم درد داره اونم چون تخت بلنده اذیت میشی بعد عمل هم کار نکن یه هفته اذیت میشی بعدش راحتی

سزارین یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد