مامانا لطفا درد زایمان رو توضیح بدید

۴ پاسخ

درد زایمان عزیزم عین درد پریودی اول از کمرت میگیره بعد میزنه به زیردلت اولش یکم قابل تحمله رفته رفته درداش بیشتر میشه و زمان ها بهم نزدیک
معمولا هر ۳ دقیقه به ۳ دقیقه دردات بهم نزدیک شد برو بیمارستان
درد زایمان که میاد سراغت ناخوداگاه خود ادم متوجه میشه درد زایمانه نگران نباش عزیزم😍

بدن با بدن فرق مبکنه تو هردو زایمان نمیشه طبق بقیه تصمیم گرفت

طبیعی یک ساعته خیلی راحت

خداروشکر من که سزارین شدم وپمپ درد گذاشتم اصلااا درد نداشتم 😅

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی