اسکات چجوریه لطفا برام توضیح بدین

۴ پاسخ

پاها به اندازه عرض شانه باز باشه باسن رو به عقب بده و بعد انگار میخوای بشینی رو صندلی ، تا نصف میشینی و دوباره بلند میشی . حواست باشه وقتی پایین میری زانوهات از پنجه پا جلو نزنه

وقتی میخوای بشینی رو صندلی چجور میشینی؟
همون رو بدون صندلی انجام بده فک کن صندلیت نامرعیه😂پاهاتو تا عرض شونه یکم کمتر باز کن و تکرارش کن مثلا نصفه بشین و پاشو میشه اسکات
اگه میخوای عکسشم برات بفرستم

ممنون از همگی

بعد زانوهات بهتره از پنجه پات بیرون نزنه و وزنت رو باسنت باشه نه رو زانوهات

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان صدراوصنم😍😍 مامان صدراوصنم😍😍 ۱۱ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۴ ماهگی
مامان امیرعباس ونینی مامان امیرعباس ونینی ۵ ماهگی