پاها به اندازه عرض شانه باز باشه باسن رو به عقب بده و بعد انگار میخوای بشینی رو صندلی ، تا نصف میشینی و دوباره بلند میشی . حواست باشه وقتی پایین میری زانوهات از پنجه پا جلو نزنه
وقتی میخوای بشینی رو صندلی چجور میشینی؟
همون رو بدون صندلی انجام بده فک کن صندلیت نامرعیه😂پاهاتو تا عرض شونه یکم کمتر باز کن و تکرارش کن مثلا نصفه بشین و پاشو میشه اسکات
اگه میخوای عکسشم برات بفرستم
ممنون از همگی
بعد زانوهات بهتره از پنجه پات بیرون نزنه و وزنت رو باسنت باشه نه رو زانوهات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.