۵ پاسخ

من الوینا میزنم خیلی خوبه اصلا سفیدک نمیزنه چرب هم نیست فلوئیدیه از تخفیف دیجی کالا خریدم قیمتش خوب شده بود

بیبی فرست

بی بی فرست میزنم عزیزم خیلی خوبه

ماستلا

من بیبی فرست میزنم از شش ماه به بالا قابل استفاده هست

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی