حتما ببر دکتر
من میگفتم چیزی نیست گرمیه نبردم
بعد یه مدت که بردم دکتر گفت آلرژیه و باعث شده نزاره دخترت خوب وزن بگیره...دقیقا هم دستای دخترم بود...بزار عکسشو برات بزارم
اگه بخاطر حساسیت غذایی خودش خوب میشه اگه اگزماست میتونی کرم اتوپیک ماتیلدا استفاده کنی یا استلاتوپیا ماستلا فقط از کرمهای عطری استفاده نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.