۲ پاسخ

حتما ببر دکتر
من میگفتم چیزی نیست گرمیه نبردم
بعد یه مدت که بردم دکتر گفت آلرژیه و باعث شده نزاره دخترت خوب وزن بگیره...دقیقا هم دستای دخترم بود...بزار عکسشو برات بزارم

تصویر

اگه بخاطر حساسیت غذایی خودش خوب میشه اگه اگزماست میتونی کرم اتوپیک ماتیلدا استفاده کنی یا استلاتوپیا ماستلا فقط از کرمهای عطری استفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱ سالگی