۵ پاسخ

خیلی گرمیش میکنه چهارشیررو تو فرنی بریز یا براش پنکیک درست میکنی به جای شیرین کننده بده یا ارده بگر با ارده قاطی کم بده اینجوریم مشکلی نیستا ولی گرمی زیاد داره بعدش یک خیار بده بچه خیلی گرمیش نکنه

خیلی گرم میشه
بعدش موز هم خودش خیلی مقوی هست

خیلی شیرین میشه اذیت نمیشن؟

خیلی گرمیه عکس پایین گذاشتی واژنش سوخته احتمالا از اینه چون پسره منم شیره می‌ریختم تو فرنیش می سوخت خیلی گرمی ام بدم بهش میسوزه گرمه نده اصلا بهش تبش گرمه میزنه اونجوری میسوزه

موز خودش کلی قند داره
شربت کن براشون اونو
یا داخل فرنی بریز

سوال های مرتبط