سلام مامانا کی بچش نارسه؟

۹ پاسخ

۳۸ هفته و سه روز نارس بدنیا اومده😭

من ۳۶ بدنیا اومد

🖐🏻
۳۶هفته بدنیا امد

من ۳۶هفته .و ۳روز

من ۳۶هفته وشش روزگی حتم بارداری داد دکتر چون فشارم بالا بود پایین نمی اومد

من ۳۵هفته

من 36 هفته دنیا اومد
بچه اولم 34 هفته ماشالله جفتشون تپل ان

من ۳۵هفته دوقلو

من✋️
تو ۳۱ بدنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان گــرشا🩵 مامان گــرشا🩵 ۱ ماهگی
مامان پناه و پندار مامان پناه و پندار ۷ ماهگی