۲۰ پاسخ

به علائم نیست عزیزم من تا ده روز پیش هم هیچ علائمی نداشتم

به علائم نیست عزیزم
انشالله جفتمون مثبتیم 🫂

عزیزم من انتقال قبلیم با کلی علائم
مثل نفخ دردکشاله رحم سینه همه علائمو داشتم کلی منفی شد
درصورتی ک کلی امید داشتم

من انتقال قبلیم ۱۰۰ تا علائم داشتم منفی شد
این انتقال هیچ‌علائمی نداشتم ولی مثبت شد!
علائم توی انتقال جنین فقط و فقط بخاطر داروهای هورمونیه
اصلا خودت رو درگیرش نکن فکر کن اصلا هیچ‌کاری نکردی
زندگیتو بکن

روز چندمته؟ میگن علایم مهم. نیست استرس نداشته باش انشاءالله مثبتی

شما روز چند انتقال هستین؟

نه عزیزم باور کن به علایم نیست اصلا
ایشالا مثبتی عشقم کلی انرژی مثبت برات👼🏻💙

اصلا ب علائم نیس تمام علائم عوارض داروهاس ک رو هرکس ی جوره رو یکی زیاده رویکی کم اصلا خودتو درگیر علائم نکن

کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

من تا روز ۱۲ انتقال هیچ علائمی نداشتم ۱۲ روز از بوی پای مرغ حالم بهم خورد

عزیزم میگم تو یبوست نداری؟

گلم منم هیچ علائمی نداشتم ولی مثبت شدم .انقد رو خودت زوم نکن چون واقعا ب علائم نیست

منم هیچ علائمی نداشتم مثبت شد غیر از درد خفیف سینه که نزدیک پریودی هم هست

به علایم نیست فکرمثبت کن بزن بیخیالی

من واسه iui انقددددددددد علائم داشتم همش واسه همون شیاف پروژسترون بود از دیشب که قطعش کردم کل علایما رفت

عزیزم از ایشالا که بارداری بشی شاید خدا میخاد سوپرازت کنه🥰

نه خدانکنه

ایشالا که مثبته❤️خیلی دام میخواد بدونم هربار انتقال هزینش چقدمیشه

عه به خودت انرژی منفی نده گلم

مشکلت چی بود ای وی اف کردی؟

سوال های مرتبط