۲ پاسخ

ببین عزیزم هرووقت اکسیژن بالای94بود ینی خوبه
هروقت تنفس پایین شصت تا بود خوبه
دمای بدنشم خوبه 37/5به بالا تبه
کلا خوبه ولی انگار یکم تنفسش تنده هنوز

همه عددهای نوشته شده،تو محدوده نرمال هستن

سوال های مرتبط

مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی
مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی
مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری