۹ پاسخ

من زایمان اولم تاریخم زده بود 6شهریور ولی 22مرداد دخترم به دنیا اومد

نه این تاریخیه که ۴۰ هفته کامل میشه بچه ممکنه زودتر یا دیرتر بیاد

عزیزم طبق سنو اولت

نه عزیزم
این تاریخ تقریبی زایمان طبیعی هست از این تاریخی که زده ممکنه دردات شروع بشه ممکن هم هست تا40هفته طول بکشه

کلا این اخرین تاریخ برای بارداریته.
اگر سزارینی که زودتر و اگر طبیعی هستی که میگه نهایت تا این تاریخ باید زایمان کنی البته برای طبیعی ها ممکنه بیشترم بشه

نه من 37 هفته زایمان کردم

اگه زایمان طبیعی باشه امکانش هست تا چهل هفته زایمان نکنی ولی اگه سزارین باشی ۳۸ هفته به بعد زایمان میکنی

نه بابا شاید زودتر شایدم دیرتر

دقیقا ک نه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد