بنظرتون برازجون بیمارستان مهر بهتره یا گنجی؟

۶ پاسخ

صدر صد مهر اگه بیمه تامین اجتماعی داری رایگان
من هم پسرم زردی داشت
مهر بستری بود
هم خودم سزارین کردم

مهر خلوت تره
بهتر از گنجی حس میکنم
اگه بیمه تامین داری برو مهر

من بوشهری هستم اما تجربه ی همراه بودن توی هر دو بیمارستان رو داشتم صد در صد مهر بهتره

من مهر بودم خیلی ساکتر و دقتشون رو خودت تنهاس چون مختص زنان کامل اما گنجی نه شلوغ و ایور زایمان میکنی دلت خوشه اور یکی فوت کرده صدای گریه زاری درهم برهم خلاصه هسش مهر بهترین بود

ولی پرستار های گنجی هم خیلی خوب بودن به خصوص بخش آن ای سیو اطفال خیلی خوب و مهربون بودن

من خودم گنجی بودم ولی سه هفته پیش خواهر شوهرم مهر عمل کرد من که رفتم هم ساکت تر هم خلوت تر مثل گنجی اتاق اتاق نبود مثال هر اتاق چهار تا ست گنجی ولی اینجا فکر کنم دو تا اتاق بود چند تا تخت داخلش ولی هر اتاق توش یک نفر بود پرستار هم نزدیک بود رسیدگیش خلاصه به نظر من بهتر بود من که گنجی بودم شلوغ بود که من رو تو بخش زایمان نبردن بعد از عمل بردن جراحی زنان اتاق شلوغ

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری