سایز صفر خوب کیپ میشه دور ران و باسن بچه نشتی نداره
حداقل یه بسته صفر رو بگیر
سایز صفر واسه بچهای نارس
من دخترم ۳۳۰۰ وزنش بود تا ۱۰ روزگی سایز صفر استفاده شد
صفر خیلی نیاز میشه حتما بخرید
آره صفر حتما لازمه تا ۱ماهگی
من صفر گرفتم پسرم ۲۷۰۰هست تنگشه حقیقتا
نه برای نارسه همون یک خوبه
من برای خرید وسایل که رفتم خود کسی که اونجا کار میکرد گفت پوشک صفر برای نوزاد های نارس هست ،گفت سایز ۱بگیرید ،صفر فکر نکنم خیلی نیاز شه
نه صفر برای بچه های نارس که خیلی زود به دنیا میان
من یبار بین قفسه های فروشگاه داشتم میگشتم مای بیبی سایز یکش روش نوشته بود از ۲کیلو تا ۵ کیلو رو انگار اون سایز ساپورت میکنه بنظرم اون خوب میشه خودمم میخوام از اون بگیرم بازم نمیدونم والا🤔
من مای بیبی خریدم سایز ۱ روش نوشته ۲ تا۵ کیلو بازم صفر باید بخریم؟
داروخانه گفت اون واسه بچه هایی که زود به دنیا میان
گفتم مگه فقط ۱ بسته صفر بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.