۵ پاسخ

من همچین چیزی نشنیدم ، دو سه روز اگر بمونه و تخلیه نشه که خودتون تب می کنید و سینه ماستیت میشه

شیر سینه دائم درحال گردشه خراب نمیشه ولی نو بازم از هر کدوم یکم بدوش

دو سه روز از شیر تو داخل سینه میمونه مگه عزیزم😐

نه خراب نمیشه

آره باید یکبار بدوشی

سوال های مرتبط