من همچین چیزی نشنیدم ، دو سه روز اگر بمونه و تخلیه نشه که خودتون تب می کنید و سینه ماستیت میشه
شیر سینه دائم درحال گردشه خراب نمیشه ولی نو بازم از هر کدوم یکم بدوش
دو سه روز از شیر تو داخل سینه میمونه مگه عزیزم😐
نه خراب نمیشه
آره باید یکبار بدوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.