هیفده هفته انومالی بریم همچیو تشخیص میده؟؟

۵ پاسخ

دیگه از ۱۷ معلومه

من ۱۷هفته و ۴روز رفتم همه چی معلوم شد

اره بهترین زمان همون هفته هیجده است...

منم شنبه باید برم 🤩

۱۸ هفته و ۳روز برو

سوال های مرتبط

مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان آریسا مامان آریسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار ۷ ماهگی
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان تیا مامان تیا ۵ ماهگی
مامان معین🫀🧿 مامان معین🫀🧿 ۳ ماهگی