هیفده هفته و چهار روز میتونم برم انومالی؟

۷ پاسخ

اره بابا من ١٦ رفتم

بله عزیزم برای منم همین تایمه

بله میتونین

ن عزیزم بهترین موقع سونو انومالی ۱۸هفته و ۳روز

میتونی بری ولی بهتره ۱۸ هفته بری

بهترین وقتش ۱۸هفتس میتونی اون موقع برو ولی الآنم نشون میته

من ۱۶هفته و۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان آریسا مامان آریسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیسل و پِسملی مامان آیسل و پِسملی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته نوزدهم بارداری