۳ پاسخ

نه موردی نداره بهتره بزنی به انگشتت بمالید رو لثش

دیفن نباید بدی.پاراکید بزن و بده بخوره

عزیزم دخترم هر موقع خیلی بی قراری کنه بهش استامینوفن پاراکید میدم

سوال های مرتبط